Η εταιρεία μας ύστερα από 20 χρόνια συνεχούς παρουσίας στο χώρο της διαχείρισης των κοινοχρήστων πολυκατοκιών και έχοντας εξασφαλίσει τη συνεργασία αξιόπιστων τεχνικών εγκαινιάζει μια νέα υπηρεσία με σκοπό την άμεση εξυπηρέτηση κάθε ιδιοκτήτη ή ενοίκου για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα που πιθανόν να προκύψει. Με ένα τηλεφώνημα στα νούμερα του γραφείου μας, η εταιρία μας θα αναζητήσει τον τεχνικό τηςκατάλληλης ειδικότητας, ο οποίος θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να δώσει λύση στο προβλημά σας.
Οποιαδήποτε ειδικότητα για κάθε πρόβλημα με ένα τηλεφώνημα 2421031231 – 2421035335 Όλοι οι τεχνικοί είναι ανεξάρτητοι ελεύθεροι επαγγελματίες και συμβάλλονται απ’ ευθείας με τον πελάτη.
Σε περίπτωση που δεν λαμβάνει κανείς ιδιοκτήτης τη λογιστική εργασία του Διαχειριστή η ΕΞΠΑΝ σας δίνει τη λύση αναλαμβάνοντας τόσο την είσπραξη των κοινοχρήστων όσο και όλες τις πληρωμές των εξόδων καθώς και την τήρηση του βιβλίου εσόδων – εξόδων της πολυκατοικίας.
• Μοίρασμα των κοινοχρήστων στα διαμερίσματά σας
• Ηλεκτρονική αποστολή των κοινοχρήστων με email εάν ζητηθεί
• Καθορισμένη ημερομηνία είσπραξης κοινοχρήστων κάθε μήνα από τo διαμέρισμά σας ή από το χώρο εργασίας μας ή με κατάθεση μέσω e-banking
• Επίβλεψη της πολυκατοικίας για βλάβες μια φορά την εβδομάδα με άμεση αποκατάσταση
• Διαθέσιμος τεχνικός για οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη, οποιαδήποτε ώρα την ημέρα
• Γενικές συνελεύσεις για επίλυση θεμάτων
• Ενημέρωση όλων των ενοίκων και έγκριση από αυτούς για οποιαδήποτε μεγάλη δαπάνη της οικοδομής
• Μετρήσεις ωρομετρητών θέρμανσης
• Προγραμματισμός συντήρησης της κεντρικής θέρμανσης
• Παροχή νομικής κάλυψης από συνεργαζόμενους νομικούς
• Τα τηλέφωνα του γραφείου μας λειτουργούν όλο το 24ωρο
Ο Διαχειριστής της πολυκατοικίας δίνει τηλεφωνικά στο γραφείο τα έξοδα που επιθυμεί να κατανεμηθούν στα διαμερίσματα της πολυκατοικίας. Κατόπιν εντολής του γίνονται οι απαραίτητες διορθώσεις ονομάτων, ποσοστών, εκπτώσεων, συμμετοχών κλπ.
Παραδίδονται στο Διαχειριστή ειδοποιήσεις και εξοφλητικές αποδείξεις για κάθε διαμέρισμα της πολυκατοικίας καθώς και 2 συγκεντρωτικές καταστάσεις εκ των οποίων μία μπορεί να αναρτηθεί στην οικοδομή και μία παραμένει στον Διαχειριστή για την τήρηση του αρχείου του και την παρακολούθηση του ταμείου της πολυκατοικίας.
Οι ειδοποιήσεις διανέμονται από το Διαχειριστή στους ιδιοκτήτες – ενοικιαστές ενώ οι εξοφλητικές αποδείξεις δίνονται από αυτόν μόνο όταν γίνει η εξόφλησή τους.
Ο Διαχειριστής είναι υπεύθυνος για την ορθή τήρηση του βιβλίου εσόδων – εξόδων της πολυκατοικίας και τη φύλαξη όλων των σχετικών παραστατικών.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]